Forever For You
About Entry Affiliates Twitter Facebook Instagram
~(o.o)~
Tuesday, August 13, 2013 • 9:43 PM • 0 comments
Assalamualaikum readers yang comel, prihatin, baik, dan dan dan pape je lah! Em em . Feeling moody hari ni :'(

Kenapa ye bila kita buat sesuatu yang baik pasti sahaja ada orang yang kata kita ni bajet bagus. Salah ke buat baik? Tak salah kan? Dah tu kenapa perlu kecoh sangat macam buat kesalah yang besar dalam hidup aku. Ini hidup aku, so suka hati akulah nak buat apa pun asalkan tak menyimak dari garis-garis yang disyrakkan dekat kita.

Hmm, buat jahat? Kalau buat jahat aku tak tahulah nak kata apa mest teruk aku kena, eh! Aku tak fahamlah dengan sesetengah individu ni yang bersikap prejudis tau. Tau tak prejudis tu apa? Judgemental tau judgemental tu apa? Prejudis, kay out of topic sebonar. Prejudis ni macam suka 'ngetek' atau suka komplennnn apa yang orang buat. Itu salah ini salah, dah rasa diri tu betul sangat ke ye? Alah setakat diri tu betul sikit dah riak. Tolong ah.

Kay aku tak tahu nak kata apa dah. Aku halalkan ape je yang orang kata dekat aku yang penting aku gembira. Yeayyyy! Yeayyy lah sangat esok lusa pra trial. Macam erghhh apa pun tak boleh nak diluahkan hanya aku je tau macam mane excited nya aku nak trial nanti -__________-


PAST
Assalamualaikum and Hello everybody :)
Hi *wave hand* Blablabla for short. I'm 17 years young . Yes I'm still young and I'm proud . Studying at Smk Tumpat . I hate anti-Greyson Chance, you know why ? Because he's my crush . Ohmygeee :3 . Don't you ever copying what have I writted or whatever I post

Islam and I'm proud Allah's, and Families own :)

Scream And Shout And Let It All Out!




Mind Leave Footprint ?
Memory
Sejarah mungkin berulang~~ cewah jiwang karat aku-.-
  • I'm Fine :'(
  • Nak Bagi Tajuk Apa Ni ?

  • Big Clap!
    Made By : Landlord
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome